Monday, November 22, 2010

The Amanda Halim Part II

first time istilah update menjengah di benakku. *perkataan menjengah tu ada dalam kamus dewan tak? xpe lah.pape pon perkataan tu dikira macam terbitan lah.istilah update terterbit di benakku.ye lah.kate ade blog.kena lah update kn..hahaha.dalam part II nih.nak cite pasal mak lah.


i love my mom!


potongan ayat clishe' seperti di ats sering kali dijumpai yer. sape yang tak mengerti ayat di ats nih.bawak2 lah gi mencari tapak kaki yang berkenaan.sebab syurga itu di bawah tapak kaki ibu katenye.aku nak cite pasal mami aku.die garang?ermm..tak jugak.tp sape yang lambat bangun sembahyang subuh mmg nak kena dgn die *selain ktorg,ayah pon selalu je kena*.hahahaha. mak aku ade 5 orang anak.semua nya berbeda2. yang sulong kak deela, no dua, abang yang tak berapa nak abang sgt, sebab aku tak panggil die abg pon.huhu, freedy.no tiga kak ibi, aku yang no empat and last forever adik kesayangan aku amer. mak aku kire tergolong dalam golongan sporting gak ah.sebab die support aku curl rambut.dua kali plak tu.hehe thanks mom! die cakap masa muda2 dulu die suka gulung2 rambut nih.tapi buat sendiri je lah.pagi2 bangun sebelum gi sekolah dah mula menggulung rambut.aihh.mak aku nih blh tahan jugak melaramnya.hehe. mak aku punye kisah cinta tak banyak sangat kot *setakat yang die cite kat aku laa.yang tak cite tu tak tahu lah plak kan* mak aku dengan ayah aku berkahwin atas dasar cinta pandang pertama,,oucchh,,sweetnyer...nak dijadikan cerita ayah aku nih kawan dengan abang mak aku.hahh..ambik ko.memang pandang pertama lah.hari2 ayah aku g mengusha mak aku.hahaha,kelakarlah diorang.cinta kalau dah ikhlas dan suci memang boleh sampai ke akhir hayat.AMINN..mak aku simple je.dalam semua benda termasuklah masakan die.setiap hari isnin pukul 4 ptg gi attend kelas memasak.pergi borak2 ngn kawan2,salin resipi,tolong2 sket,then blah..setakat nih boleh kira lah berapa je masakan yang die cuba aplikasikan dari kelas memasak tu.huhu.tp yang penting ayam masak salai lemak tu fav aku.mak aku dah sampai terror dah masak tu.hehe.thanks mom!

p/s : k lah.sampai sini je.adik aku nih bising nak guna laptop die *mentang2 lah laptop baru* cess,bedebah btol.sampai berjumpe dengan laptop aku plak :)

gambar masa aku muda2 dulu.zaman rambut xpanjang lagi ;b

No comments:

Post a Comment