Wednesday, December 29, 2010

survey

post yang berikutnya aku nak cerita kan tentang survey yang telah aku jalankan bersama-sama dengan sepupu sepapat aku. tentang CINTA lagi ok. kronologi cinta BANGANG! Amboi! tajuk. tak leh kasar lagi ke? pada aku bangang tu xde lah kasar sangat bunyinye. more to kelakar adalah lah. cuma kalau tukar tajuk kepada kronologi cinta kelakar. cam tak best lah. bunyi cam tak gempak je kan? ye! aku tanya, aku sendiri jawab. bagus! boleh balik sekolah dah! tapi malam nih aku cam tak berkesempatan nak menaip cerita survey yang sebenar. kira ni.macam pendahuluan lah eh. kira promosi dulu..sambil2 menunggu utube aku tgh buffering tu. dan sekarang dah pukul 3. tadi mak aku dah warning dah. soh tidur awal.nanti kang aku kena wrestling lagi ngn bapak aku sebab nk kejut sembahyang subuh.huhuhu~ mak aku suka bangun tengah2 malam. masukkan kain baju dalam washing machine. air di waktu pagi nih. suci dan murni katenye. so kain baju yang dicuci pon akan terasa nyaman bila berada dalam benda alah tu. aku pun tak faham theory ape yang mak aku cuba kupaskan itu.huhu~ okay. nampaknya utube aku dah selesai menjalankan tugasnya dengan baik sekali. so.berjumpa kepada post yang seterusnya untuk mendalami dengan lebih lanjut survey yang aku telah jalankan. goodnight :)

1 comment: