Saturday, February 26, 2011

2 kali al-fatihah

Febuary bersaman dengan bulan kedukaan. Tanggal 10th of febuary , my grandmother (dad's mother) kembali ke rahmatullah. she has been sick for such a long time, but still pretending to be happy all the time till she died.  Sedih~ i had a chance to showered her for the last time. This is very sad. Arwah selamat dikebumikan pada pagi jumaat yang indah bersamaan dengan 11th of febuary 2011.
~Al-Fatihah yang pertama~

Tanggal 16th of Febuary, my grandmother (mom's mother) pulak selamat kembali ke rahmatullah, tepat2 tujuh hari selepas kematian mak ayah. A bit speechless masa menerima panggilan from my sister, when she told me my grandmother dah takde dah. Lebih kurang pukul 12tgh hari yang indah bersamaan jugak lagi 2 jam aku nak kena ambik test radiation and radiobiology. Aduh blank habis~ Soalan plak bukan setakat objective, ada essay bagai kat bahagian belakang. Aku memang blank habis. Semestinya bahagian essay tu pon blank! kosong! kertas putih suci murni lagi aku passed up kat prof dengan jayanya. Aku bakal dimaki!
sedih~
~Al-Fatihah yang kedua~ *untuk nenek aku.bukan untuk aku yang mmg gagal menjawab dengan baik*




*yang tengah tu tak boleh nk blah ke?

1 comment: