Wednesday, June 15, 2011

Berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul.




Dua gambar di atas yang tersiar dan terpampang kat jalan raya yang aku pernah guna. Cerita antara mereka? Sebelum tu, untuk memudahkan rujukan, gambar yang atas dirujuk sebagai JOHNNY dan gambar yang bawah dirujuk sebagai FAKHRUL.


1. Johnny ditangkap semasa odw to hometown, aku sebagai penumpang kereta ayah aku dan berada di bahagian belakang. Fakhrul ditangkap semasa odw balik dari tempat kerja, aku sebagai driver kereta mak aku.

2. Aku sakit hati dengan Fakhrul. Nak2 tiap kali aku terpaksa berada paling hadapan menungu lampu isyarat bertukar jadi kaler hijau. Johnny? kalau dia ajak kawin, aku confirm tak tolak.

3. Johnny cam cool and steady giler. Aku rasa Fakhrul cam bajet giler. Dia rasa dia hensem pakai cincin banyak2 gitu??

4. Suasana Johnny sangat tenang dipagi hari, cuaca baik. Suasana Fakhrul agak sejuk. Cuaca hujan.

5. Fakhrul ambik masa hampir separuh hari nak me 'mohawk' kan rambut yang dia rasa sgt hensem, Johnny ikat bandana merah dua minit jewwww!!!

6. Fakhrul dah takyah pakai celak.

7. Misai jugak. Fakhrul tak perlukan misai macam Johnny. Kalau ada pon, susah jugak nak detect.

8. Outfit Fakhrul ada dijual di uptown kota damansara. Baju Johnny? ada kat dalam almari dalam bilik aku. hahahahahahaha.

9. Ada robot kecik bersama Fakhrul, pembantu dia lah tu kot. Keciknya, pakai battery plak tu..Johnny tak perlukan pembantu.

10. Ketinggian position Johnny tak memungkin untuk mendapat lempangan aku. Fakhrul? Hanya perlu menggunakan tangga ayah aku guna masa baiki lampu syiling. Anytime.



Disebabkan keboringan yang tersangat melampau sampai aku terpaksa mengutuk Fakhrul. Sorry dude! Hari ni aku takde keje sangat.

p/s : Nama Fakhrul hanyalah rekaan semata2, takde kena mengena dengan sape2. Ex aku pon bukan nama Fakhrul. HUAHUAHUAHUAHUA.













No comments:

Post a Comment